نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
الگری هواداران را برای خرید ستاره نا امید کرد ؟

الگری هواداران را برای خرید ستاره نا امید کرد ؟

سرمربی تیم یوونتوس در بخش دوم مصاحبه ی خود به رشد و ارتقا کیفیت تیمی اشاره کرد و مدعی شد که فصل سختی در تمامی رقابت ها در انتظار یووه می باشد.

 

سرمربی در ابتدا گفت:

 

باید به سبک و سیاقی که از حدود چهار ماه در پیش گرفتیم و بازی کردیم، ادامه دهیم. ما تغییرات زیادی در تیم نخواهیم داد.

 

او افزود:

 

ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جایگزین بازیکنانی که جدا می شوند را پیدا کنیم و شرایط تیم نیز مناسب می باشد و راه مناسبی را در پیش گرفته ایم.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

ما امسال نتوانستیم جام قهرمانی باشگاه های اروپا را به خانه بیاوریم ولی نتایج قابل قبولی را کسب کردیم و دوباره برای کسب آن تلاش خواهیم کرد. ما توانایی سپری کردن فصلی عالی در اروپا را دارا هستیم.

 

او به رقابت های سال پیش رو اشاره کرد و گفت:

 

در این سال همه می خواهند ما را شکست دهند و باید با انگیزه ای ویژه و خاص به میدان برویم. اینتری ها با اضافه شدن اسپالتی قدرت بیشتری به دست آورده اند. من فکر می کنم یوونتوس و ناپولی قدرت بیشتری دارند ولی میلان و اینتر را نیز نباید در این میان فراموش کرد. رمی ها نیز همانند ترکیب سال آینده خود هستند و کم و بیش هدف گذاری آنها نیز مثل فصل قبل می باشد.

 

سرمربی به جیجی بوفون رسید و گفت:

 

جیجی بسیار خوب و باهوش می باشد و آینده ی خوبی بدون شک در انتظارش می باشد. او تصمیمی برای آینده ی خود گرفته و در فصل جاری هم شایستگی های خود را به بهترین شکل ممکن به اثبات خواهد رساند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: